09:42

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO I PO CO TEN BLOG...

Witam,

Mam na imię Ewelina i jestem mamą 5,5 letnich bliźniaków - Huberta i Filipa. Moja przygoda z szyciem zaczęła się niedawno bo około 6 miesięcy temu. Postanowiłam uszyć coś dla moich łobuzów:) Jako że ubrania dziecięce w sieciówkach nie do końca spełniały moje oczekiwania, postanowiłam że stworzę coś sama! I wtedy się zaczęło:) Po uszyciu kilku rzeczy zaczęły się do mnie odzywać znajomi czy im też bym coś uszyła... Postanowiłam, że trzeba tę szansę wykorzystać i założyłam swoją firmę! Zainwestowałam w maszynę do szycia i overlock i zaczęłam szyć:) Zaczęło się od małych zleceń, aż doszło do tego że siedziałam dniami i nocami przy maszynie:) Jako, że jestem samoukiem uczyłam się szyć z różnych tutoriali i filmików na YT. Brakowało mi miejsca gdzie znajdę odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Teraz postanowiłam podzielić się z Wami swoją wiedzą:) Tak więc mamy a może i tatusiowie siadamy do maszyny!!! Na moim blogu będę umieszczać opisy jak szyć dla dzieci, co jest nam potrzebne. Na początku będę umieszczać krok po kroku jak coś uszyć, zaczynając od najłatwiejszych projektów:)  Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach. Bardzo chętnie pomogę! Piszcie też co byście chciały/chcieli uszyć. To wcale nie jest takie trudne!!! Wystarczy maszyna do szycia i zapał do pracy!!!

Jeśli chcecie zobaczyć co szyję lub chcecie zamówić moje ubranka zapraszam na moją stronę www.kubi-shop.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 kubiszonki , Blogger